جمعه ۲ آذر
من تاریخ زخم خورده ی انسانم شعری از نیهاد زمان
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ۰۸:۵۴ شماره ثبت ۷۶۷۴۸
بازدید : ۳۷۵ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب نیهاد زمان
|
با هزاران تیر زهرآلود در سینه .. ....
باهزاران شمشیر برّان بر گلو ....
با هزارن گلوله گرم و آنی بر پیشانی ..........
و بر هزاران طناب دار رقصان ...
روزهای خوبی که هرگز نخواهم دید را
سروده ام ......
با درد ...دردی جانکاه
من
هزاران هزاران بار
با درد عاصیِ بشر مرده ام
و دوباره
با هزاران ،هزاران اشتیاق ...
حیات را
با نفیر درد به نظاره نشسته ام .
من تاریخ زخم خورده ی انسانم
درخت تبر خورده ی آزادی
کاش ..
شاید ...
هنوز...
ممکن است ...
.... حتی بدون امید ......
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید